// Rel languages

Català · Español · English · Français · 汉语


Logo AgendaConcerts.cat

AgendaConcerts.Cat. Concerts i festivals musicals de tot el món. Ens importa la teva privacitat i no fem servir galetes.

Busca concerts per dia

Galeries Fotogràfiques


Gala, flashback dels ’90 al Pride Barcelona


Fotografies del dia 2018-06-30

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.


Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.


Gala, actuant al Pride Barcelona 2018. A la dreta, el ballarí de flamenc Rafael Amargo.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018. A la dreta, el ballarí de flamenc Rafael Amargo.


Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.


Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.


Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.

Gala, actuant al Pride Barcelona 2018.


Gala, de nom complet Gala Rizzatto, ha fet cantar als milers de persones que omplien l’Avinguda Maria Cristina el passat dissabte 30 de juny de matinada durant el Pride Barcelona la coneguda tornada monosilábica ‘nanananananaaa na nanaa  nanaa’ del seu ‘hit’ dels anys ’90 ‘Freed from desire’.

Gala va ser una de les principals figures de l’Eurodance d’aquesta època i ho va deixar quan estava a la cimera de la seva carrera. Gala va tornar als escenaris l’any 2005 després d’una llarga pausa.

L’artista ha sortit a escena bastant més tard del que s’esperava. Segons la presentadora de l’esdeveniment, Sharonna, la causa ha estat problemes tècnics derivats del fet que Gala toca amb banda ‘real’, ha explicat que ella prové dels ’90, una època en la qual quan un grup toca sobre l’escenari, les guitarres sonen de veritat.

A més dels músics, han sortit a escena els ballarins que giraven amb ella durant els anys ’90 -un d'ells, Rafael Amargo- i que li han donat un aire flamenc al concert, estil musical que Gala estima molt com es pot veure en les coreografies de la cançó ‘Come into my life’.

L’artista italiana ha demanat que en comptes d’educar a les filles com si fossin fills, s’eduquin als fills com si fossin filles, donant més importància a l’expressió dels sentiments per, a continuació, cantar ‘Let a boy cry’.