Català · Español · English · Français · 汉语
Busca concerts per dia
AgendaConcerts.Cat. Concerts i festivals musicals de tot el món · Facebook · Twitter | X · Instagram · Threads
El concert es portarà a terme el dia 7 de juliol del 2022 | A les set en punt ( 19h ). Adreça: Carrer de Lepant, 150, 08013 . Població: Barcelona (Barcelona - Catalunya) Mapa Google
Tramvia: Línia T4 (Auditori/ Teatre Nacional) Metro: Marina (Línia 1); Monumental (Línia 2); Bogatell (Línia 4) Autobús (Línies 6, 7, 54, 62,92, V21, H12 – Nocturns (N0, N2, N3, N7, N11) Tren: Arc de Triomf. Rodalies R1, R3, R4. Clot . Rodalies R2 Bicicleta: Aparcament de bicicletes davant de L’Auditori. Bicing: Estació c. Padilla, 151 Aparcaments Els aparcaments més pròxims i amb preu reduït són: • Pl. de les Arts B:SM (Padilla, 159), fins a 5 hores màxim: 6,15 € • Els Encants B:SM (Castillejos, 158), fins a 5 hores màxim: 6,15 €
Més informació del concert: https://www.auditori.cat/ca/fest-mozart-nits-destiu-2
REPERTORI Mozart: Adagio i Fuga per a cordes en Do, KV 546 Mozart: Concert per a violí n. 3 en Sol, KV 216 (1775) 24’ Beethoven : Simfonia en Si bemoll, op. 60 INTÈRPRETS Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) Nicola Benedetti, violí Lionel Bringuier, direcció PROGRAMA Mozart va escriure el seu Adagio i fuga per a cordes a partir d’una fuga per a dos pianos del 1783 a la qual va afegir un adagio. Una partitura que ens descobreix les claus d’una època dominada per la textura contrapuntística, tal com ocorre en els quartets de corda coetanis, i que serà determinant en la seva obra tardana. Anterior és el seu Concert per a violí núm. 3, que va escriure amb dinou anys, tot i que ja en feia vuit de les seves primeres incursions creatives al terreny del concert. Mozart va revolucionar el gènere com ningú no ho havia fet, i aquesta partitura pertany al cor del període de més dedicació a la composició per a violí i orquestra. Però també forma part de la interpretació, ja que la va compondre el mateix any en què va escriure els seus cinc concerts: un punt d’inflexió en la seva obra que marcarà tot el seu desenvolupament posterior. Beethoven va treballar en la seva Quarta simfonia en un moment de gran productivitat i maduresa creativa en què va donar a llum obres essencials com els seus cèlebres quartets Razumovski. El resultat és una simfonia brillant i de gran innovació formal, estrenada a la casa del príncep i mecenes Lobkowitz, i només eclipsada per la fama de la Tercera i la Cinquena simfonia.
Facebook: https://www.facebook.com/auditoribcn/
Twitter: https://twitter.com/auditoribcn
Instagram: https://www.instagram.com/auditoribcn/